Kruhový trénink

Trénink který je zaměřen na sílu, vytrvalost, rozvoj štíhlých svalů, spalování tuků, zlepšení fyzické kondice se zaměřením na vícero svalových skupin najednou.

Průběh

  • zahájení rozcvičkou 5 min.
  • dynamický strečink 5 min.(krouživé pohyby, rozehřátí a příprava kloubů na samotné cvičení)
  • kondiční fáze-kruhový trénink 40 min.
  • na konec statický strečink 10 min.

Trénink se skládá z libovolného počtu kol(sérií) podle kondice klientů, s počtem opakování nebo časovým intervalem na jednotlivých stanovištích. Variabilně se mohou zvolit pauzy nebo udělat až na konci cvičení, tedy po odjetí všech sérií. Mini pauzy jsou mezi jednotlivými cviky, při výměně stanovišť.

Cvičící jedinci se dostávají průběžně z aerobní zóny (práce svalů za přítomnosti kyslíku) a do anaerobní (za tohoto stavu se nestačí dostatečné množství kyslíku dostat do svalů vzniká kyslíkový dluh, laktát se hromadí ve svalech, organismus není schopen pracovat delší dobu) .

 

Pozitivní přínos aerobního tréninku a hubnutí , snížení cholesterolu,krevního tlaku,zlepšení výkonu srdce a plic.
Pozitivní přínos anaerobního tréninku zlepšení tolerance na laktát ve svalech, tělo se z hlediska dlouhodobého a pravidelného cvičení přizpůsobí a vydrží déle v této zóně pracovat.

0
0
0
s2sdefault
powered by social2s